Thursday, May 28, 2009

ragam manusia...

aku kadang2 tak paham dengan perangai manusia...
walaupun aku dah jadi manusia hampir 30 tahun dah...
aku still tak paham2 lagi...
kenapa agaknya menda yang dilarang tu laa yang kita nak buat...
menda yang di suruh taknak pulak buat...
ini takdelaa nak masuk bab2 agama...
tu dah kira hal serius laa tuu...
yang aku nak cakap ni hal2 remeh...
hal remeh yang memerlukan aturan...
arinie aku rasa sikit bengang...
menyampah pon ada...
kat tempat keje ni ada orang datang nak guna komputer...
aku suh dia guna yang kat belakang...
boleh2 dia nak tang depan jugak...
padahal dulu aku suh dia guna yang depan...
dia jugak nak yang belakang...
apakah ini yang dinamakan sebagai bongok...
mmglaa...
aku paham masing2 ade taste...
tapi sebagai orang yang suruh buat...
aku ada laa sebab2 aku sendiri...
tak payahla aku crita kann...
sebab kalau orang yang sbegini bongok baca...
dia takkan paham...
harap2 jangan laa kita jadi bongok yang macam nii...
susah lagi menyusahkan wooo...
hehh...

No comments:

Post a Comment