Sunday, February 27, 2011

kenduri dan kenduri...

dua minggu ni, selepas balik daripada kg, aku penuhi jemputan kenduri je...
satu di kluang, dan satu lagi di damansara...
kedua2nya kawan sekolah...

selalunya aku akan cuba hadiri kenduri kawan2 skolah...
sbb, kalau panjang ke umur, bila tiba time aku nanti, aku nak semua kawan2 skolah dtg...
baru meriah kan...

jadi aku kongsi gambar pengantin saja laa yee...
nak cerita lebih2 pon tak bleh jugak, kan majlis org ni...:-)


kenduri masdalifadzlie + wife di felda ulu belitong, kluang... aku sorg je kawan skolah dia yang datang kat sini... sebabnya yang lain kebanyakannya pergi masa kenduri di kl... so duduk sekejap, makan lebih kurang, jumpa pengantin, aku balik teruslaa... nak sembang dengan sape kan, muka tak kenal sorg pon... pape pun selamat pengantin baru, smoga berkekalan... hehe


kenduri matlie + wife... yang ni ramai jumpa kawan2 skolah... dormmate ni masa skolah... walaupun dulu masa kat kl rapat, aku tak kenal wife dia nii... tapi nama dia dya yahaya kot... dekat2 dah dengan scha alyahaya tuu...cewahhh... tapi rasanya takde kena mengena tuu...:-) selamat pengantin baru, semoga bahagia...:-)


yang ni antara kawan2 skolah dan wife masing2 yang datang kenduri matli tu... ada yang slalu jumpa, ada jugak yang jarang2 jumpa... ramai yang dah ada anak dah, aku je yang belum langkah seterusnya... sbb tu aku duk kat belakang je tuu... segan...hehe

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

6 comments:

  1. Selamat pengantin baru untuk mereka ini.
    Selamat melayari bahtera perkahwinan.

    Sori, tak dtg.
    Sbnr nye tak tau. Dan tak dpt invitation.

    Kenapa ya?

    ReplyDelete
  2. sbb invitation hanya melalui fb kot...
    dorg pon maybe tak tau nak contact camana...
    skrg kebanyakan invite guna fb, senang dan jimat...
    kalo anta kad skrg setem da makin mahal, 60sen satu...
    hehe...

    solution:
    ape kate ko bukak 1 akaun fb...
    ramai gak bebudak carik ko tuu...:-)

    ReplyDelete
  3. bukak laa 1 akaun...
    ramai bebudak skolah dulu yang ada...:-)

    ReplyDelete
  4. Owh, temptations.
    U're good, man, so good! :D

    Your wedding, I'll come. Insya Allah.
    Give me the traditional invitation. Hehe.

    ReplyDelete
  5. mine...??
    traditional also can...
    but dont know when lahh...
    hehe...

    ReplyDelete