Saturday, May 26, 2012

pengalam ngeri di cimb....

Hari ini gua mau ceritakan pengalaman ngeri gua semasa gua pergi ke cimb bank lepas semayang jumaat tadi. Ceritanya begini...

Gua pandu kereta agak laju, sebab gua nak pegi beli kerepek yang kawan gua pesan dengan gua nak pegi Rengit cari barang. Gua sampai di cimb Parit Raja dengan jayanya lebih kurang pukul 2.50 ptg...

"Nak bukak akaun semasa..." segera gua order sebaik sampai depan kaunter khidmat pelanggan...

 Lepas check ic gua ada kebolehan biometrik yang power, awek yang rendang tu suruh gua tunggu sekejap. 45 minit kemudian gua dipanggil. Untuk main sign2 saja, borang dia tolong isikan. Selesai dalam masa 5 minit...

"Ambik no kat depan, tunggu kaunter 5 atau 6 panggil..." pesan pakwe dahi ada kesan hitam tu...

Gua pun ke depan, gua dapat no 7020, dan kaunter 6 tengah layan brader no 7019. Kaunter 5 takde pekerja, ntah mana pegi. 30 minit kemudian, giliran no gua di panggil oleh brader kaunter 6...

Zup zap zup zappp... Urusan selesai dalam masa 10 minit. Hari rabu boleh ambik buku cek. Gua keluar dengan senyum sebab gua boleh melupakan hal-hal gua yang lain...

Begitulah pengalaman ngeri gua di cimb Parit Raja pada petang tadi. Semoga jadi iktibar untuk semua terutama pihak bank...
  LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

No comments:

Post a Comment