Tuesday, July 24, 2012

Gua sibuk...



Gua sedar dah lama gua tak post kat blog ni. Gua sendiri tak tahu sampai bila blog ni mampu bertahan. Gua rasa blog gua ni bukan ada pembaca pun. Gua cuma menulis apa yang gua mau luahkan. Takde pembaca pun tak mengapalah. Cuma sekarang gua macam sibuk sikit. Keinginan gua nak bukak bisnes sendiri akhirnye tercapai. Tu yang bizi sikit. Tu yang lama senyap. Bisnes kecil-kecilan je. Lu orang boleh la tengok bisnes gua punya blog dengan facebook nanti. Kalau ada kesempatan dan rezeki, lu orang datang lah, support gua yang baru nak meniaga ni...

http://www.facebook.com/heavenbuffet

 http://heavenbuffet.blogspot.com/

Cekidaut...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

5 comments:

  1. heavenbuffet.blogspot.com

    abih blog ni mmg terabai la?
    abih gua tulih komen kat mana?

    lu tulih la kat sini, gua baca.
    kalu ada komen, gua komen.

    kalu no komen pun gua tetap baca.

    gua sapot lu bro...

    ReplyDelete
  2. terima kasih tuan sbb saport...
    buat masa skrg blog ni mmg terabai sikit...
    blog heaven pon gua tak sempat nak ambik tahu sgt...
    mcm sikit bz laa, terutamanya mula2 bukak kedai ni...
    dengan staf pon takde lg, terpaksa buat semua menda sndiri...
    so tak sempat nak fokuskan btl pada blog...
    gua sayang jgk blog ni, banyak menda yang gua blajar dari sini...
    insyaAllah gua akan kembali menulis nanti...
    gua tulis sbb ada yang saport gua...
    hehehhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulih je bro.
      gua mmg suka membaca.

      kalu berkenan, gua terima.
      kalu tak berkenan, gua bidas dgn berhemah.

      kalu ada kesempatan, nnt gua turun heaven.
      insya Allah.

      pastikan nombor henset tidak bertukar.
      henset bertukar wajah takpe, jgn nombor nya.

      Delete
  3. gua tak pernah tkr no telepon beb...
    no yg gua pakai tu gua guna sejak tahun 2000...
    gua cuma tambah je lagi 1 no sbb taknak talian sesak sangat...
    hehehhh...
    turun sini lu info laa...
    blh jumpa skali kawan2 yg kat sini...

    ReplyDelete
  4. Brader,

    Tahun 2013 langsung tadop entry ke?
    Lu btul² bz nih.

    ReplyDelete