Wednesday, December 5, 2012

tobat lahomm...

Sumpah pon, gua rasa lama gilakk gua tak menulis kat blog ni... Rasa macam dah terabai sangat dah blog ni... Dulu masa mula2 nak buat semangat kemain, konon at least sehari satu post. Sekarang ni tobat lahoommm gua rasa blog ni dah bersawang. Bersawang pun bersawang laa, janji gua jenguk jugak untuk menulis... Bukan takde ape nak tulis... Bukan takde cerita nak bagitau... Cuma asyik tak jadi je... Fokus ke bisnes ni rupanya bukan mudah... Selalu kita harap lain, jadinya akan lain... Sebab tu kena fokus, sebab tu kena struggle sepenuh hati... Sekian dulu untuk mengubat kerinduan semua... Kah kahh, bajett...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

4 comments:

  1. Takpe bro.

    Yang penting masih dlm tahun yg sama.
    Kalu lagi dua tahun lu update ini blog, lu tau la nasib lu camne.

    Gua ok je, lu yg semangat lebih.

    Haha! Keep up!

    ReplyDelete
  2. Dah tahun baru.
    Dah sebulan dari last lu update kisah ni.

    Lu mmg sangat bizi.

    Takpe.. fokus.

    Tunggang, jangan tunggang langgang.

    ReplyDelete
  3. bizi mmg bizi...
    tp gua lagi bizi tnggu lu turun skudai...
    keh kehh...

    ReplyDelete
  4. Sabar la.
    Gua cuma menurut perintah saja.

    Aritu gua turun BP, tp lu dh gerak ke Skudai.
    Nnt gua nk kecek bos la suh buat assignment ke JB.

    Baru la gua bulih turun Legolang.

    Hahaha!

    ReplyDelete