Thursday, July 2, 2009

medan...

semalam ada member aku tiba2 sms aku...
dah lama dah jugak tak contact...
ingat nak pinjam duit ke apa..:-)
rupa2nya dia nak ajak aku gi medan...
fullaweiii, gi indone tuu...

tawaran dia tu macam menarik...
walaupon dia tak cakap nak gi buat apa...
tapi aku dapat agak dahh...
mesti dia nak gi kawin tuu...

heh hehhh...
mesti ade yang terkejut tuu...
bukan dia nak kawin lari laa...
(penat wo kawin kalau ada lari2 nii...)
dia nak kawin dengan orang sana laa...
dah dia berkenan orang dari sana...
nak buat macamana...
udah jodoh laa katakann...
seberang laut pon seberang laut laa...

yang aku nak crita tu pasal gi medan tuu...
menarik tu wooo...
aku bukan penah keluar dari malaysia ni...
hatta ke singapore pon tak penah...
so maybe ni pluang aku nak jalan2 laa...
kalau stakat nak gi saje2 tu mmg payahlaa...
asyik tak bermasa jee...
tapi banyak jugak menda nak kena fikir...
passport pon tak ada lagi...
hehh hehhh...
tapi tak susah...
dengar kata sehari dah siap tuu...

ni yang duk berpikir jee nii...
aku mmg teringin nak pegi...
tu pon tepulang pada keadaan dan masa jugak...
maybe bolehlaa kot aku melapangkan masa tuu...
tapi kalau aku sorang je tak best jugak...
mati kutu nanti...
dahlaa pegi tempat orang...
kalau ada kawan2 lain yang ikut best jugak...
baru syok berhuha huhaaa...

papepon kena tengok keadaan dulu...
harap2 bulehlaa pegi...
kewangan pon penting jugak tuu...
tapi kalau niat kita baik...
insyaAllah akan dipermudahkan segala urusan...
aminnn...:-)

No comments:

Post a Comment