Saturday, July 4, 2009

mee hoon sup...

ok...
malam ni aku rasa macam pelik sikit...
aku baru lepas makan mee hoon sup yang takde mee hoon...
hebat tak...
hehh hehh...

konon2nye pesan laa kat member aku suh tapau...
tapi balik2 ada supnya aje...
mee hoon tarak...
apa crita...
aku pon senyap je laa sebab bukan nak makan banyak pon...
makan main2 jee...
sup saje pon dah cukup dah tuu sebab dia taruk ayam banyak...
nasib baik, kalau tak memang kena maki...

dulu aku ingat menda2 macam ni untuk melawak jee...
tak sangka pulak buleh jadi betul...
apa punya turrr laa tukang masak...
bizi yang teramat sangat la tu kot...
ini sama laa macam kita mintak teh ais tapi taknak ais...
tak pon nak teh ais suam...

kedai mana...??
ok, nama kedai ni pop cook...
bukan nak malukan kedai nii...
aku cakap supaya korang hati2...
so bila2 nanti kalau korang pegi order kat mana2 kedai yang nama pop cock ni sila check yee...
takutlaa nanti dapat milo ais takde susu kee...
tak pun dapat nasik goreng jee...
kampungnya tak dapat...
heh hehhh...

No comments:

Post a Comment