Friday, October 16, 2009

al-fatihah...

hari ni adalah hari lahir aku...
sepatutnya hari lahir adalah hari yang mengembirakan...
tapi kita selalunya tak dapat nak jangka apa yang akan jadi pada masa depan...

jadi lepas balik semalam...
masa aku tido aku dapat msg dari abang aku...
pukul 3.20am aku received msg tu...

"pakcik mat meninggal dunia pukul 12.15 malam tadi..."

pagi ni, sambil mamai2 aku call mak aku nak confirmkan...
so betulla, dia dah kembali ke rahmatullah...

aku tak rapat sangat dengan dia...
tapi dulu dia banyak tolong aku...
masa aku nak masuk skolah sains, masa nak masuk utm...
banyak gak dia hulur...
dan setiap raya aku n family mesti pegi rumah dia...

dan aku heran kenapa raya hari baru ni...
aku rasa malas sangat nak ke rumah dia...
family aku pegi, tapi aku tak...
rupanya aku tak dapat jumpa dia untuk kali terakhir...

al-fatihah untuk dia...
semoga ditempatkan bersama orang2 yang beriman...
aminn...

No comments:

Post a Comment