Thursday, October 8, 2009

gambar2 raya...

tak banyak pun ambik gambar masa raya...
sebab semua sibuk beraya...
tak ingat nak ambik gambar...
heh hehhh...

ruang tamu rumah aku bersedia menerima tetamu...

dua orang anak buah aku, afiq wafri dan arif wajdi...

mak aku dengan sape ntah, tak ingat... tapi anak sedara2 jugak laa...

adik aku, sambil aku tenung btl2, takut dia jahanamkan kamera...haha...

adik dan kakak aku...ke'cun'an mereka selari dengan kehenseman aku...kah kahh...muntahhh...

dua gambar ni buat aku kagum...budak2 terengganu sekarang beraya naik kuda... perhhhh....
tapi aku tak sempat tengok kuda tu ada roadtax ke tak... abang jpj boleh check tak... hehhh...

1 comment:

  1. x heran dah kalau budak2 terengganu g beraye naik kuda coz kat pt raja pn ade gak owg gi beraye naik kude.. yg lagi best nye, diowg lenjan kude seminggu 2 3 kali kat taman kat situ... tp, owg tu kan keje jer kan, tu yg x perasan kot.... lg pn, nk g lepak kat tmpt tu pn mybe jauh sekali... hehehehehe...

    Muke adik abg mmg lawa... CUTE!!!
    tp ayat yg last tu, mmg wat sy nk termuntah ler pulak..... hihihihihihihihihi

    ReplyDelete