Monday, January 25, 2010

global warming...

aku baru balik makan tengahari...
sebenarnya aku jarang2 sangat keluar time tengahari...
selalu terperuk kat tempat kerja ni je lahh...

bila keluar tadi aku rasa betul2 panas...
bukan panas hati, tapi panas matahari laa...
dulu terasa gak sejuknya tu...
sekarang angin tiup pun rasa panas...
global warminglaa kot...
aku bukan reti sangat pasal global warming nii...
cuma kalau kita tak pandai jaga alam...
alam pun tak mungkin nak jaga kita...

ada lagi puak2 yang tak endah dengan global warming ni...
asyik2 kempen tanam pokok...
tanam sepokok dua, tapi company yang ada lesen tebang sampai berpokok2...
takde sape pun nak endah...
hasilnya ni laa...
kepanasan yang dah makin teruk dah...
tak lama lagi mau terbakar kulit...

tapi aku search kat internet ada jugak kesan baik global warming ni...
agaknya sebab menda ni la ada lagi puak2 yang tak endah nak jaga alam sekitar tu kot...
kesan baik tu aku jumpa dalam bentuk gambar...


sekarang dah 2010... bayangkanlahh macamana... heh hehhh...

2 comments:

  1. Amboi........
    kesan yang last tu cepat jer amik....
    dah rase marah2, last-last awak fikir bende cam tu....
    ehm.....
    ape-ape je lah awak ni....

    ReplyDelete