Sunday, February 21, 2010

lame sungguh...

aduyaii...
lama sungguh rasanya aku tak menaip kat sini...
bukan aku tak buka, tiap2 hari aku bukak...
bukan takde crita, tiap2 hari ada crita...
tapi bila idea tak berkembang...
campur pulak dengan penyakit malas...
tu yang jadi tak bertambah entry kat blog ni...

raya cina aritu aku balik kampung sebnarnya...
takde laa pape yang best...
macam biasa2 saja...
cuma terkilan sebab tak sempat nak menyantap air buah dengan sotong celup tepung...
tu kira macam agenda wajib aku laa tu kalau balik kg...
tapi adalaa sorang sahabat yang ajak aku makan kat warung yang aku sendiri pun tak penah sampai...
dia kata makanan kat situ sedap...
try laa, pe salahnya...
aku makan laksam, dia makan mee rebus ayam...
minum teh o, milo ois dengan teh tarik...
campur 2 butir kuih kat atas meja...

guess the price...??
RM 5.40...
ulang tulis, RM 5.40...
tu yang aku suka pasal kg tuu, makanan still murah...
tapi tak taulahh kalau pakcik tu salah kira...
aku pun tak tanya 2 kali...
harap2 betulla tu sebab kesian jugak kat pakcik tuu...
makanan dia pun sedap, insyaAllah balik nanti aku try lagi...
tapi kann, tak tahulaa bila blh balik lagi...
hehh...

laksam...bukan yang ni aku makan, gambar sekadar hiasan...khehhh...

2 comments:

  1. huhu best nye balik kg... rindu kepok lekor. kepok kat kL nih macam plastik! kata kepok losong. nawokk blake.

    ReplyDelete
  2. nasib baik macam plastik...
    kalu macam kayu...???

    ReplyDelete