Thursday, February 25, 2010

menyelesaikan hutang yang tertangguh...

ok, malam ni aku rasa aku nak setelkan hutang...
hutang apa...?
hutang berbloging...
sebab aritu lama aku tak buat entry baru...
sebanarnya banyak aktiviti, so aku rasa entry akan panjang...
kalau aku rajin laa...
kalau aku tiba2 malas, pendek je laa...

as i mentioned b4, aritu aku ada balik kg...
so sebelum balik kg sempatlaa dulu pegi berhuha2...
sesi berhuha2 ni kitorang wat kat melaka...
a famosa resort...
sebenarnya nak gi waterworld je...
tapi sebab ambik pakej, terpaksalaa amik penginapan sekali...
tapi takde hal, bos belanja...
sesen merah pun tak payah keluar...
hehhh...

jadi macam biasa, aku bukan reti sangat nak menulis, nak mengulas nii...
jadi layan gambar je laa...
ok kannn...
heh hehhh...



sebelum check out... masuk dah malam dah, so lepak kejap je laa kat hotel, tu pun sebab terpaksa amik pakej... abaikan bentuk muka aku... agak seksa mengempiskan perut sambil kepala di bakar mentari... hasilnya jadilaa muka macam tuu...


turun kat lobi ada paper ni... okehh, paham dahh... for reading only ok... bukan untuk lapik makan kee, buat kipas badan ke atau apa2 laa selain dari reading ok...


nak masuk kene ada lesen... nak lesen kene beli... nak beli kena gi kaunter... nak gi kaunter... haaa, lu pikirlaa sendiri...


masuk2 je aku nampak ada orang tulis nii... apahal ntah tulis2 nama blog aku kat pasir... takde manner betul... hehhh...


eh, sama kee... idung je kot... haha...


pegi berempat, semua jantan... tengok pun dah tau sape yang boss kann... kalau dah tau boss tu tau laa sape yang belanja kann... terima kasih banyak...


aduyaiii, tiba2 pulak aku nampak hang tuah keluar... kalau saloma takpe jugak... sia2 aku jadik itam putih...


sebab pegi week day, tak ramai orang... siap boleh lepak2 sebelum menggelungsur dengan pelampung tuu... tapi memang patut lepak dulu, sebab naik tangga tinggi kann...


cuba2 bergambar sambil melompat... sampai pedih2 tapak kaki... sebab, ambik 4-5 kali baru jadik gambar tuhh...


selamat baju itam, tak laa nampak sangat perut tuu... ala2 artis malaysia bergambar untuk majalah mangga... tapi ni sebenarnya model nike untuk world cup tahun nihh... hehhh, sila muntah sebelum tengok gambar seterusnya...


gambar ni aku paling suka sebab aku macam bersatu dengan alam, walaupun lepas ambik gambar badan gatal... keh kehh... korang boleh kutuk, boleh ketawakan dan boleh muntah sebanyak mungkin... tapi jangan pedajal aku hantar gambar ni kat urtv... naya aku woo...


keluar je dari waterworld, cari masjid, semayang... buat apa pun, semayang jangan tinggal, tiang agama tuu... takde tiang boleh runtuh woo... kat belakang masjid ni ada kubur dol said... dorang ajak pegi tengok tapi aku taknak... aku takut kalau tiba2 dol said tu menjerit suh bunuh aku... mana laa tau kot2 dia ingat aku ni british... heh hehh...


lepas tu pegi melaka mall, konon2 nak tengok wayang... tapi ter'miss' tayangan... last2 makan sundae cup sambil ambik gambar...


lepas kecewa tak dapat tengok wayang, gi makan pulak kat umbai... umbai kee... bos aku kata umbai, tapi aku baca pernu... sama kee... ntah, tak tau...antara makanan yang kitorang pesan, tak termasuk yang atas tu, mentah lagi tu... yang bawah tu pun tulang temulang jee... yang ni kitorang tinggalkan untuk jin... hehh...


bil sudah sampai, tapi ape ade hal... kan bos belanja... kitorang bawak perut jee... brpppsss... heh hehh...



tu lahh cerita sebelum aku balik kg arituu...
dah sayup baru nak cerita...
tapi at least cerita laa jugak...
hasil pakai baju sleeveless tuu...
aku dapat garisan kat bahu...
antara merah dgn putih...
gila, tak sangka panas sampai macam tu sekali...
tapi sekarang aku dah siap bersalin kulit baru dah...
panjang kan entry nihh...
heh hehhh, gambar je laa yang panjang...
aku nak cerita panjang2 mmg tak reti...:-)



6 comments:

  1. perghh gambo lam air tuh mmg sebijik hero Mangga ler. pasni leh jadi artis le plak heheh.
    umbai tu tpt seafood glamer kat melaka tu eh?

    ReplyDelete
  2. betul tu kak yana, mmg dari dulu kot ye cuba mempraktikkan aksi2 model mangga... ni baru berjaya... hehe

    ReplyDelete
  3. liana manan:
    iye, tu tmpat seafood glamer kat melaka...
    tapi glamer lagi hero mangga tu...
    khehhh...

    ina:
    dulu praktik je, blm ada kamera...
    tak dapat model mangga, model betik pun jadilaa...
    heh hehhh...

    ReplyDelete
  4. har har har! pijang, gua dah tengok gambar lu...

    boyzband hanya! har har har!

    ReplyDelete
  5. lawa tulisan felgopezone tu.
    tulisan sape?

    ape kes sangat bersenti menti nih?
    siap bersatu dengan alam gituh?
    aduh, jatuh kepale!
    hahaha

    kalau gi ber4 je, sape je yang amik gambar?

    tengok gambar ni macam buaye tenbage je.
    kih, kih, kih,

    ReplyDelete
  6. Nuar Young:
    haha...
    jeles laa tuuu...

    Anon 11:33:
    ni dari kurun yang lepas kee...
    kamera zaman sekarang boleh setting dia punya time snap laa...
    sian dia tak tahu...
    ngehhh kih kihh...

    ReplyDelete