Thursday, March 11, 2010

mari makan di hentian nilai...

heh hehh...
asyik cerita paasl makan je kann...
tapi itulahh salah satu menda yang setiap hari kita kena buat...
macam aku, dah 31 tahun dah duk makan jee...
tapi tak kenyang2 jugak...:-)

semalam aku menghala ke kl...
jadinye aku try makan nasik lemak kat hentian nilai...
oklaa nasik lemak dia, sedap...
memandangkan harga dia singgit je sebungkus, tu yang lagi sedap pulak...
cuma aku tak lapar sangat...
makan sebungkus je dah kenyang...
rugi btol laa...

hala nak balik pulak aku singgah jugak kat hentian nilai...
kali ni makan mee pulak...
syok gak dia punya mee, tambah lagi dengan ayam...
yang mana duk dekat tu bulehlahh cuba nanti...




lepas makan pulak aku amik gambar pokok ni...
tujuan asal aku nak timbulkan rasa seram pada diri sendiri...
mana laa tau kot2 ade menda bergayut kat situ kee...
bila dah seram tu aku harap2 aku lapar balik...
boleh makan lagi...
ngehh hehh hehh...
tapi malangnya aku tak rasa seram...
so lepas makan, semayang terus balik laa...:-)

2 comments:

  1. tak seram tapi pic pokok tu ade seni.
    heh...

    ReplyDelete
  2. seni ke...
    ye...
    mmg seni...
    seniman bujang lapuk...:-)

    ReplyDelete