Wednesday, March 10, 2010

msg yang membengangkan...


pangkeh sungguhla dorang ni...
korang penah dapat tak msg2 yang macam nii...
sungguh2 la annoying menda2 yang macam nii...
kalau sekali sekala dapat takpe jugak...
tapi sehari dapat 3-4 kali msg yang sama rasa macam nak menyumpah jee...
dah tu msg yang dihantar tu ntah untuk apa2 jee...
ramalan laa, video hot laa, menang kereta laa...
takde langsung yang ilmiah sket...

aku tahu menda2 macam ni sebenarnya takleh nak halang...
sebab selalunya bila kita isi borang...
apa2 borang je laa...
bank ke, insuran ke, pinjaman ke...
biasanya ada declaration untuk dorang bagi no telefon kita pada orang lain...
selalunya ramailaa yang tak sedar adanya declaration...
dan bila dah bagi adala msg2 yang macam hampeh nii dihantar...

tapi aku rasa kalau kita sedar pun kita terpaksa bagi jugak...
macam buat insuran kereta...
takkan taknak bagi no telefon...
jadi ujung2 kita akan dapat jugak msg yang macam ni...

aku tak tahu sampai bila aku akan dapat msg2 hampeh macam nii...
tapi sampai mampus pun aku takkan layan...
menyusahkan orang jee...
kecik2 taknak mampus...
dah besar kerja macam ni pulak...
bengonggg...

No comments:

Post a Comment