Thursday, April 8, 2010

kasut aku...

buruk sikit kalau crita pasal kasut nihh...
cumanya kita ambiklaa sebagai ilmu...
hahaa...

sebenarnya aku nak crita yang kasut aku ni dah lama sangat dahh...
tak silap aku, aku beli kasut ni tahun 2000/2001...
jangan tak pecaya...
kasut nii masih ada lagi dengan aku...
dari jb, ke kl, sampailaa ke tempat aku skarang nihh...
yang lagi best, ni lahh satu2nya kasut yang aku ada sekarang...
pergi mana2 pon kalau kena pakai kasut, kasut ni lahh yang aku pakai...

dulu masa duk kat kl pernah kena kutuk ngan kawan aku sebab pakai kasut ni...
kata dia ni fesyen tahun bila, siap ada besi2 lagi kat tali tuu...
haha, lantaklaa...
dah itu je yang aku ade...

aku bukan tak pernah survey nak beli kasut...
tapi betullaaa...
aku mmg tak reti bab2 milih kasut nii...
kalau baju tuu ok lagi...
nak kata taste tinggi tak laa jugak...
tapi kalau dah tgk tak berkenan tuu mmg aku tak beli...
buat membazir jee...

harap2 dalam masa terdekat ni dapatlaa beli kasut baru...
kesian dah kasut tu...
dah lama sangat kena pijak dengan aku...:-)

No comments:

Post a Comment