Tuesday, April 20, 2010

semakin malas...

haha...
sebenarnya dah lama tak update blog kann...
yeee benar sekali....
aku sebenarnya semakin malas nak update blog nihh...
secara kebetulannya facebook semakin memalaskan aku...
kebetulan kee...

banyak menda yang aku rasa aku tau buat...
tapi bila dah start buat aku macam blurr...
tak tau nak teruskan macamana...
tak tau nak buat apa plak...
gini laa jadinya pada blog nihh...
bukan takde menda nak cerita...
tapi tak pandai nak mengolah...
sudahnya cerita tu jadi bosan kalau org baca...

aku ingat dulu senang nak menulis...
rupa2nya ssh...
apa yang kita nak kata amat payah nak disampaikan melalui tulisan...
patutlaa tak ramai yang jadi penulis...
patutlaa ramai yang sanggup jadi anon je...
pastu komen kat blog2 org...

tapi takpe...
blog ni akan tetap diteruskan...
ada pembaca ke atau tak, aku tetap akan tulis...
tujuan asal buat blog pon sbb aku nak tulis pape je yang aku nak tulis kan...
abis takde sape pon aku boleh bercerita, still aku boleh tulis kat sini...
so, sapa2 yang baca...
keep reading...
tq...

2 comments:

  1. hye.
    lame tak menyinggah.dah berbulan kot.
    urm, cam ne ngn probs awak dulu?
    da dapat ke naik gaji?
    urm, nampak cam makin epy.
    saja je duduk kat sini sbg anon.
    sbb anon ni tak menulis blog macam awak.
    bukan ape, hati da katee tanak.
    ok, i'll keep reading.
    teruskan usaha berkarya.
    good luck!

    ReplyDelete
  2. ehh, bila saya mintak naik gaji nihh...
    never mention that lahhh...
    and already ok...
    better than before...
    tq...:-)

    ReplyDelete