Tuesday, February 7, 2012

bertapa...

Gua tahu gua memang dah lama tak menulis kat blog ni. Bukan apa, gua sekarang tengah sibuk bertapa. Bukan calang2 punya tempat gua bertapa ni. Atas puncak gunung, dalam gua yang kelam. Kalau biasa2 punya orang memang tak jumpa laa tempat ni...

Ni pun gua belum abis bertapa lagi. Gua curi2 guna internet dalam bilik master sifu gua ni. Gua pun tak tahu mana dia pegi, cuma pagi2 macam ni gua syak dia duk pegi mengintai anak dara kat kaki gunung tu. Waktu2 cam gini ni memang ramai anak dara duk basuh kain kat bawah tu. Kalau rezeki lebih, dapat juga tengok anak orang bunian. Silap gaya kena cekup dengan polis bunian tak jumpa jalan balik la jawabnya...

Jadi lepas ni kalau gua nak tulis kat sini gua kena curi2 la masuk dalam bilik master sifu ni. Nasib baik gua punya skill McGuyver ada lagi, boleh jugak bukak pintu bilik tu tadi...

Apa2 pun bila gua dah abis belajar ilmu nanti, gua turun la jalani kehidupan seperti rakyat biasa. Gua harap paling tidak pun gua akan ada ilmu kebal...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

2 comments:

  1. Gua harap lu akan berjumpa jalan kembali.

    Kembali seperti dahulu, seperti selalu...

    ReplyDelete