Sunday, July 25, 2010

sakit mata...

sejak 2 minggu lepas aku kena serang sakit mata...
bukannya jenis yang merah berair tuu...
yang ni dia datang gatal tiba2...
tersangat gatal sampai aku rasa nak korek2...
dah pegi klinik...
dah ambik ubat, titis dan makan...
sama jugak...

aku syak ada bulu mata cucuk ke mata...
tapi dah banyak dah aku cabut bulu mata...
atas dan bawah aku cabut...
yang mana aku syak cucuk ke mata tu semua aku cabut...
tapi tak mau jugak elok...
takkan nak cabut semua, bogel mata aku nanti...

sebenarnya penah jugak kena macam ni...
lama2 dia datang laa sekali...
aku rasa maybe aku banyak ngadap komputer kot...
nak buat camana, dah keje ngadap komputer sepanjang masa...
tapi ada org cakap dgn aku...
ko kena tgk pokok...
tgk daun2 ijau, nanti bleh baik...
errr, tadi pagi aku try laa...
lepak kat taman...
tgk2 pokok...
tgk daun2 hijau...
sambil feeling2...
hehhh...
tiba2 aku rasa sekarang sakit tu dah kurang...
magik sungguh rasanya...
natural's healing power...
sok try lagi laa...
mana tau akan lagi ok...

tapi semuanya ketentuan Tuhan kan...
hidup kita ni pun Dia yang tentukan...
yang kita ada cuma usaha dan tawakal...:-)

No comments:

Post a Comment