Wednesday, June 8, 2011

percaya...

ada org pernah cakap kat aku, amat susah untuk kita mendapatkan kepercayaan org... kadang2 aku bertanya pada diri sendiri, susahkah untuk aku memberi kepercayaan kepada org...

aku tak tahu sejauh mana betulnya kata org... aku pun tak tahu sejauh mana aku percaya kat org... yang aku tahu, aku cuba percaya apatah lagi kalau membabitkan masa depan aku...

yang aku tahu jugak, adalah sangat ssh kalau org tak percaya kat kita... kita buat lah apa saja, berusahalah sekuat mana... selagi org tak percaya, selagi itu segala perbuatan kita, segala usaha kita menjadi kecurigaan yang akhirnya mngkin membawa perbalahan dan kehancuran...

aku dah cuba sedaya upaya... aku dah cuba setakat yang aku termampu... aku dah cuba sebaik yang aku boleh... tapi kalau yang terbaik itu pun tidak mencukupi, tak mengapa lahh... beralah tak bermakna kalah... dan kalau menang pun tapi org masih tak percaya tak ada gunanya... bila2 masa saja boleh runtuh, selagi org tak percaya kat kita...

wassalam...

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

No comments:

Post a Comment