Sunday, May 30, 2010

imam muda...

baru2 ni berpeluang tgk rancangan baru kat astro aosis...
imam muda...
dah lama dah tgk dia punya iklan...
nak gi audition mmg tak layak...
hahaa...

memandangkan ni baru musim pertama...
aku rasa rancangan ni agak bagus...
malah pengisian juga aku rasa bagus...
bukan saja untuk peserta, tapi juga untuk penonton...
malah suara pengacaranya sedap sungguh bila baca ayat al-qur'an...
tertikam ke hati...:-))
harap2 program ni walaupun untuk peserta...
mereka tak lupa untuk memberi ilmu2 yang berguna untuk penonton...
terutamanya penonton2 jahil yang macam aku nihh...hehe...

cuma satu je laa...
aku harap tak banyak sangat lakonan laa...
jangan jadi macam program yang kat astro ria tu...
program tu bagi aku dah hancur leburr dahh...
kalau setakat 2 minggu tak jumpa family...
tak payahlaa nak menangis meraban...
u know what it takes to join this program from very beginning...
so hadap je laa...
bila dah setuju nak join maknanya dah sanggup laa nak tempuh tu semua...
mmg ni rancangan komersial...
tapi jangan terlalu mementingkan komersial sehingga nilai yang sebenar hilang...

sekadar pandangan...
selamat berjaya untuk semua peserta...:-))

No comments:

Post a Comment