Thursday, December 8, 2011

baham tanah...

Tadi masa gua minum, ada satu kutu sudah singgah dekat itu warung. Duduk sebelah meja gua. Muka memang kerek sampai gua rasa nak tambah air. Gua jeling lebih kurang je. Gua dengan2 cerita kutu ni memang sombong sikit. Tapi dalam sombong2 pun ramai yang duk sokong dia. Gua sendiri pun tak pasti kenapa ramai sangat penyokong dia, yang gua tahu semuanya kerek macam dia.

"Makan apa..." tanya brader warung tu takut2. Gaya muka memang macam orang risau kena pelempang.

"Ermmm, bagi tanah je la..." sambut kutu tu sambil buat muka sedih gaya orang kalah judi.

"Minum...?"

"Minum tak payah la, minum air ludah sendiri je..." Gua dengar je kutu tu cakap. Pelik betul, tapi akhirnya gua senyum je. Sampai gua balik rumah, sampai sekarang pun gua masih senyum.





******************************************



Kepada Manchester United dan penyokong2nya, tahniah sebab kalah malam tadi. Sekali sekala baham tanah dengan jilat ludah sendiri best jugak kan. Padan muka, kah kahhh...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

No comments:

Post a Comment