Monday, December 5, 2011

incredible...

Hari ni gua rasa gua betul2 incredible. Tak pasal2 gua rasa gua hebat arinie. Jenis rasa yang macam ni bukan senang nak masuk dalam diri gua. Selalu yang masuk rasa2 yang tak senonoh je terutama pagi2 macam ni. Gua ingat gua boleh tulis dalam diari la...

Incredible.... Gua rasa incredible.... Sebab gua pergi jogging hari ni... Gua memang incredible...:-)


Lebih kurang macam ni la gua punya joging tadi... Cuma muka gua takde la tak senonoh macam ni... Muka gua masih steady...

LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

6 comments:

  1. Aiseh, teruk la gua cenggini.
    Lu suda jadik MR Incredible.

    Aaa... leceh.

    ReplyDelete
  2. satu hari saja...
    lu belum cicir jauh...
    haha...

    ReplyDelete
  3. Haha.. gua ok je.
    Lu sekarang baru nk jadik Mr Incredible.

    Gua dah lama jadik Mr Bean.

    Har har har!!!

    ReplyDelete
  4. cilakakkk...
    gua tak kata, lu yang cakap sendiri...
    harrrun betul lu...

    ReplyDelete
  5. Lepas ni gua nak try jadi Mr Fantastic la pulak.
    Baru boleh stretching.

    Stretch to the point of no return.

    ReplyDelete
  6. takde hal...
    lu jadi mr fantastic, gua cnfirm jadik sikver surfer...
    haha...

    ReplyDelete