Saturday, December 3, 2011

EURO 2012...

Ini tahun depan punya cerita. Tapi tahun depan pun sudah tak berapa lama kan. Sekarang sudah bulan terakhir tahun ni. Hal atas ni tak silap gua akan berlaku dalam bulan 6 tahun depan.

Kalau ikut2kan, gua kecewa juga sebab nama Malaysia takde dalam kumpulan kat atas tu. Tapi gua faham, mungkin sebab group dia sampai D saja, tu yang Malaysia tak lepas. Gua ingat kalau sampai group V mungkin la ada nama Malaysia. Dengar2 Malaysia power sangat main bola, takkan hal2 kecik anak macam ni boleh cicir kan. FAM mesti ada ikhtiar nak kasi lepas kan. Paling tidak pecat presiden tu...

Apa2hal pun gua gud luck awal2 kat Jerman laa walaupun ada kawan gua yang dah cakap Sepanyol akan jadi juara. Gua tak takut sebab gua tahu kawan gua tu takde degree dalam hal2 kenujuman ni.

Nak tahu sape menang kena tengokla tahun depan ni. Dalam tv mesti ada tayang banyak, tak perlu pergi Poland atau Ukraine pun...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

5 comments:

  1. Gua paham lu punye frustasi.
    Gua jugak paham lu mau Malaysia masuk perlawanan antarabangsa ni.

    TAPI.. lu kena paham bahawa Malaysia BUKAN DALAM EURO.

    ReplyDelete
  2. bukan ke...??
    gua rasa kerajaan patut mintak malaysia masuk euro...
    baru berlagak...
    kehhh...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Gua rasa Malaysia boleh nak berlawan dengan puak Euro ni, tapi championship lain la. Bukan Euro.

    Itu dinamakan Commonwealth.

    Betul ke tak betul gua citer ni?

    ReplyDelete
  5. betul la jugak...
    tapi kalau bab bola gua rasa main kejohanan apa pun bungkus jugak...
    hehehhh...

    ReplyDelete