Thursday, December 15, 2011

songlap...

Dulu masa budak Sam ni tak femes lagi, gua suka tengok dia berlakon. Masa dia berlakon secara runcit pun gua dah minat. Gua rasa dia ni salah seorang yang berlakon dengan gaya natural yang amat. Selain dia yang gua boleh tengok dan ingat budak Rusdi Ramli dengan budak Benjy tu. Budak Rosyam Nor tu pun tak natural macam dia ni...

Tapi tu dulu...

Sekarang maaf cakap laa. Gua macam dah merajuk dengan budak Sam ni. Sejak dua menjak dia berlakon secara supermarket ni, banyak benor pilem dia yang gua tak berkenan. Hairan gua, budak Sam ni langsung tak memilih pilem dan jalan cerita. Gua tahu budak Sam ni pikir selagi ada orang nak ambik berlakon, balun je. Tapi kalau tanya gua, pilih2 pilem ni bagus jugak memandangkan dia tengah market.

Semua cerita dia sebat. Sudahnya gua tengok banyak pilem dia yang tak berapa pergi. Cuma nak guna nama dia yang hangat tu saja. Ngangkung, Kongsi, Bini2ku Gangster, Aku Bukan Tomboy - gua rasa semua cerita ni barai. Tak tahu nak arah ke mana. Pendek kata, budak2 sekarang akan kata "cerita tu ntah pape bro.."

Jadi yang cerita Songlap ni pun gua macam dah tawar hati nak pergi tengok. Gua rasa budak Sam ni patut memilih jugak. Wataknya biarla lain2, macam dia berlakon Sekali Lagi tu. Gua tengok cerita tu bukan sebab Lisa Surihani tu cun semata2, tapi sebab dia berlakon macam lain sikit.

Memilih la sikit brader, baru versatile. Kalau tak versatile gua rasa lu payah dah nak menang title pelakon pilem paling popular. Pelakon paling banyak berlakon pilem gua rasa lu boleh menang. Kehhh...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

No comments:

Post a Comment