Thursday, November 11, 2010

bila mau baikk...

dah lama juga aku tak sihat... dalam post sebelum ni aku ada cakap yang aku demam... demamnya tu melarat2 sampai laa ke hari ni... kama sungguh, dah abis 2 minggu dah... walaupun tak seteruk mula2 tuu, kesannya masih ada... betul laa, kalau lama2 tak sakit, dah sakit skali ni teruk sungguh...

aku pun tak tahu sekarang ni tgh sakit apa... nak kata demam, badan dah tak panas... nak kata selsema, hidung dah tak berair... cuma yang aku tahu, aku belum lagi kembali macam keadaan biasa... jadi, kalau aku tak tahu sakit apa, apa ubat yang aku nak makan... maybe aku kena try makan ubat batuk, sbb ni pon ada batuk2 sikit...

sakit ni sebenarnya sangat memalaskan aku... nak bangun poegi keje malas, nak buat keje malas, nak berbual malas, malah kadang2 nak makan pon sangat malas... dah beberapa hari tak makan nasik, cuma makan menda2 yang kurang mengenyangkan... malah nak menulis dalam blog ni pon sangat malas walaupun selalunya idea mendatang... dan 3-4 hari ni badan aku rasa sangat lembik... selalunya time keje aku jarang2 ngantuk, tapi semenjak dua ni selalu sangat rsa ngantuk... mungkin kekurangan vitamin...cuma rasanya sakit yang berpanjangan ni mungkin jugak disebabkan oleh faktor cuaca...

apa2 pun aku harap aku sembuh seperti sediakala... supaya aku boleh berkeadaan seperti biasa, bekerja seperti biasa, bercakap seperti biasa dan boleh bertindakbalas seperti biasa...:-)

No comments:

Post a Comment