Tuesday, November 9, 2010

tanda sokongan...

sebenarnya dah banyak novel yang aku beli... cuma yang ini agak istimewa, kerana ia sebagai tanda sokongan pada seorang member sekolah dulu... yep, beliau adalah penulis buku ni, walaupun tak berapa rapat, tapi kami tetap 1 sekolah dulu...

khabarnya kembara lang surya adalaha buku pertama daripada 3 buah buku dlm trilogi pendeta gua khayalan... semoga beliau berjaya menghabiskan semua ceritanya... dan juga aku ucapkan selamat maju jaya untuk beliau dalam bidang penulisan ni...

selain daripada tanda sokongan, aku beli buku ni kerana aku berkenan dengan gaya bahasa yang beliau gunakan... dan lagi, genrenya agak berlainan berbanding kebanyakan buku... mutakhir ini, kita terlalu banyak disepahkan dengan buku2 cinta di pasaran... dan lagi, ada antaranya yang menggunakan gaya bahasa yang aku sangat aku tidak suka... secara jujur, sekarang ini aku lebih suka baca buku2 daripada penulis indonesia yang mantap dari segi bahasa berbanding buku2 karya anak malaysia yang entah apa2 bahasanya...:-)

dam kepada saudara masdalie, selamat maju jaya aku ucapkan... semoga berjaya menghasilkan karya2 yang memukau dan membuka minda...:-)

No comments:

Post a Comment