Tuesday, March 13, 2012

selamat...


Gua tak tahu sangat cerita pasal Nadirah ni. Gua cuma dengar gitu2 je. Tengok dalam berita pun gitu2 saja. Maklum la, berita bukanlah salah satu rancangan kegemaran gua. Jadi tak la gua tahu sangat. Kalau ada terbaca pun dekat fb je. Dah lama menghilang, dah lama dicari oleh macam2 pihak. Dan akhirnya bertemulah kita dengan beliau, dalam keadaan beliau telah rentung dalam ladang kelapa sawit. Hilang nyawa ditangan entah siapa, mungkin kerana silap kita yang lambat mencari. Maka, matilah seorang kanak2 atas muka bumi Malaysia yang telah banyak menyaksikan cerita serupa...

Gua cuma nak maklumkan bahawa baru2 ni ada satu kajian telah dibuat yang mana Malaysia ialah negara yang ke-19 paling selamat dalam dunia. Juga negara yang paling selamat dalam seantero Asia Tenggara. Sambil2 gua kata butoh dan disertai oleh caci maki, gua terfikir macamanalah agaknya keadaan negara yang ke-47 paling selamat dalam dunia...

Al-Fatihah buat arwah, semoga dia tenang di sana...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

No comments:

Post a Comment