Friday, March 30, 2012

20,000


Gua bukan tak reti nak bersyukur. Tapi gua bengang betul dengan bank ni. Gua mintak pinjam 50,000, apasal dapat 20,000 saja. Gua punya CCRIS bukan ada masalah pun. Projek gua kurang2 mau makan 40,000. Sekarang lu cakap dengan gua mana gua nak cekau lagi 40,000. Kalau gua ada sedara mara yang kaya tak pe laa. Kalau ada yang keje gomen pun ok, buleh mintak tolong buat pinjaman. Ini semua keje toreh getah. Hamlau punya bank...

Itu hari gua ada dengar orang dapat 250juta untuk projek bela lembu. Rilek2 je dapat juta2. Ada jugak gua dengar sorang mamat ni punya hutang 589juta lupus gitu2 je. Apa sangat laa yang gua mintak 50,000 tu. Tak luak pun...

Hamlau punya bank...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

4 comments:

  1. Apahal lu tak mintak 250juta?
    Kompem dapat.

    Lu mintak 10% je dari 250juta, tarak untung bro.
    Bank tak untung, lu pun tak untung.

    Haa.. btul gua ckp. Lu tak dpt satu sen tambahan pun.

    ReplyDelete
  2. gua mintak sikit sebab gua nak jana jadi 250 juta...
    cuba lu pikir kalau gua mintak 250 juta...
    gua jana jadi berapa banyak nanti...??
    mana cukup jari gua nak kira...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu dah jana lebih 250juta, bukan lu yg buat kira-kira.
      lu cuma joli saja.

      Delete
  3. sebab itu gua tak mintak 250 juta...
    kalau dapat banyak tu gua tak jana dah...
    joli saje...:-)

    ReplyDelete