Friday, March 2, 2012

teringat...


Kadang2 gua teringat dengan kerja gua dulu2. Kadang2 jiwa lembut gua merindu dengan kerja yang satu ni. Malu betul gua nak mengaku ada jiwa lembut ni. Haha. Lama gua bergelumang dengan kerja ni. Dah jadi macam ada keserasian. Sibuk, penat, tak ada masa nak duduk kadang2. Bila gua tukar kerja, kerja yang duduk kat meja dan mengadap fail, gua dah tak reti nak buat. Duduk 10 minit gua dah tengok jam, sambil harap jam dah pukul 5. Kuat betul pengaruh kerja ni...

Kerja... Penat, letih, bengang tu biasa laa. Yang penting, masa gua kerja kat sini gua rasa cukup seronok. Tambah lagi, setiap usaha yang gua curahkan kat sini dihargai sepanjang masa, walau sekecil mana pun usaha itu. Dan ada juga yang kata ini syarikat yahudi.

Itu kata orang. Kata gua, kalau syarikat yahudi pun pandai nak hargai orang, takkan la syarikat yang tak yahudi tak reti kan. Kehhh...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

8 comments:

  1. Mana tempat?
    Apsal lu tak penah serve gua?

    ReplyDelete
  2. sorry, gua serve rakyat marhaen je...
    vip mcm lu gua serah kat orang lain serve...
    haha...

    ReplyDelete
  3. Gua tau serve volleyball je.
    Serve tenis dgn pingpong dgn badminton, gua fail.

    Sekarang gua keje jaga server.
    Lu pun jaga server jgk kan?

    Sama² la kita.

    ReplyDelete
  4. Gua selalu serve internet...
    Keh kehhh...

    ReplyDelete
  5. surf tu untuk singular...
    serve pulak untuk plural...
    gua suruh blaja english rajin2 dulu lu taknak...
    skrg lu dah keliru...
    haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus betul lu punya nahu.
      Gua dh lama plural, lu cuba² la buat singular + singular jadik apa.

      Bukan singa dan ular ye.

      har har har! Off!

      Delete
  6. gua mmg singular lagi laa skrg...
    lu doa2 la gua cepat2 jadi plural...
    haha...

    ReplyDelete