Monday, December 14, 2009

masa untuk diri sendiri...


bowling n wayang... ini laa menda yang aku selalu buat... hanya 2 menda ni aje lahh yang aku dapat lakukan untuk diri sendiri... yang lain2 nak buat, sorry... xde masa sangat... dua menda ni jugaklaa yang aku lakukan untuk diri sendiri... lain2 masa, lain2 menda banyak yang aku kena peruntukkan untuk org lain, buat menda untuk orang lain... nak pergi makan kat tempat yang best2 sikit pun tak sempat... ade takde order je laa kuey tiaw hong kong kat sebelah nii... sebab tu kadang2 aku tengok wayang 2 crita dalam masa 1 malam... sebab tu je laa masa yang ada untuk diri aku, dan aku nak gunakan sepenuhnya, aku nak nikmati sepenuhnya... bagi aku, 2 aktiviti ni je skrg yang mengembirakan aku dan buat aku lupa pada perkara2 lain, pada perkara2 yang menyerabutkan kepala...

No comments:

Post a Comment