Thursday, December 3, 2009

sehari di kl-21/09/09

entry ni sepatutnya dah lama aku buat...
cuma biasalah, tak berkesempatan...
kalau ada kesempatan pun aku macam tak berapa rajin nak menaip...

sebelum balik raya aji aritu sempatla aku gi kenduri kawin sorang member...
kat shah alam...
nak kata kenal lama tak jugak...
tapi kira rapat laa sebab dulu pernah tumpang rumah dia...
dah la tumpang, tak bayar pape pulak tu...
masa tu betul punya sengkek laa geng...

crita pasal majlis kawin ni tak payah panjang lebar kot...
semua majlis pun lebih kurang jee...
aku gerak dari sini kul 7 pagi...
awal jugak laa sebab aku nak kejar time dia akad nikah...
katanya kul 9.30pagi, terpaksalaa keluar awal kann...
kejar punya kejar sempatlaa aku sampai time dia akad nikah...
sebab dia punya majlis akad nikah pun terlambat sikit...
kebanyakan member pun pegi, jadi dapatlaa jumpa member2 lama...
ramai yang datang dengan anak2 laa, termasuklaa anak yang masih dalam perut...

aku...?
hehhh...
masa member aku ni bagi kad kawin dia tu...
kat depan tu dia tulis pijang+pasangan...
jadi paham2 la kan...
sebab aku taknak menghampakan tuan rumah...
kalau tak selalunya gi mana2 pun aku redah sorang jee...
khehhh...

abis majlis akad nikah, tibai mee goreng, balik lepak umah member kat shah alam gak...
tengahari pegi lagi, balun nasik pulak...
terima kasihlaa pada tuan rumah sebab makanan dia sedap2...


:sazlin & nurlina:
selamat pengantin baru... moga berkekalan selamanya...cilakak, lagi muda drpd aku pon dah kawin...gataiii...


petehfc...


petang pulak aku luangkan masa gi tengok member2 main bola...
dorang buat team ni masa aku dah tercampak kat sini...
petehfc namanya...

apsal petehfc...?
sebab mula asalnya team ni semua geng trganu...
tak silap aku ada sorang budak kl, tapi study kat dungun...
kira dah kacuk dengan traganu laa tu...
tapi skarang banyak dah tukar orang...
ada yang injured, ada yang komitmen lain...
ada jugak yang merajuk katanya(ape da punya sensitip)...
macam2 hal laa...

so dorang ni dah masuk liga laa sekarang ni...
liga kecik2 je, yang dorang masuk ni liga ape ntah...
liga kota ke apa ntah, tapi adelaa perkataan kota tu...
(yang aku pasti bukan liga roda2 kotaraya...hehh...)
lawan dorang aritu offshore mana ntah...

kalau tanya aku aku akan kata team ni power gila...
sebab...?
korang tengok gambar kat atas tuu...
ada 10 orang player jee...
dengan 10 orang tu laa dorang start game, lawan 11 orang...
apa punya gila dorang ni...
mana ada team bola dalam dunia ni yang main 10 orang dengan rela hati, habaq maii...
tapi orang ke-11 datang jugakla, 10 minit lepas game start...
dorang bantai la main sampai abis...
substitute?
sorry, cukup 11 orang pun syukur...
kehhh, nasib baik menang...
tahniah...

kul 6 lebih tolak balik dalam ujan lebat yang amat pulak tu...
kul 9 malam sampai, dapatlaa lepak sambil tengok chelsea belasah wolves...
huhuuuuuuuuu...
begitulah cerita lawatan saya ke kuala lumpur selama sehari...
hehhh...




No comments:

Post a Comment