Saturday, December 5, 2009

gambar kahwin sazlin + nurlina...

aku postkan gambar sekitar perkahwinan sazlin dan nurlina...
saja nak kongsi2 apa yang aku sempat snap dengan kamera aku...
lagipun tuan punya badan dah bagi izin...
semoga berbahagia lah hendaknya...


pengantin lelaki...


keluarga pengantin lelaki... ramai jugak yang datang... kafe sensasi ni taja tempat untuk pengantin lelaki di andam... heh hehh...


sebelum akad nikah... kebanyakan pengantin lelaki sama je... mesti muka semacam, pastu berdebar2... padahal dah tau kan soalan apa dari tok kadi tu... apadaa, soalan dah bocor pun takut lagi kee... mesti tak study ni... ha haaa...


pengantin lelaki cuba2 bergaya macam jamal abdillah... tapi dia ni aku yakin, clean punya... kalau ada pun isap rokok je kuat... dengan coke pun kuat dia ni... hehhh...


pengantin perempuan menyambut lakinya... secara jujur, aku tak kenal sangat pengantin perempuan ni, sebab jarang2 jumpa... dulu pun kalau keluar pengantin lelaki bukan nak bawak... dia cakap kat aku, pengantin perempuan ni daripada golongan anak2 terpelihara, tak boleh sembarang2 ajak keluar... hehh... gambar bawah tu apsal... aku teka pengantin lelaki tengah bersihkan idung, sebab tiba2 sesak napas bila pengantin perempuan tenung camtu... apasal sesak napas... hanya mereka yang tahu apa yang mereka duk pikir... khehh...


anak kawan2, aina safiyah... dulu nak pegang tak boleh, mesti menangis... skarang dah ok dah... masa mak bapak dia kawin, akulah yang jadi pengapit... :-)


anak kawan2 jugak... hakim, dulu boleh pegang, boleh bergurau dia nii... skarang nak dekat pun tak boleh... maybe dia tengok aku dah macam asing sket pasal aku duk jauh n jarang jumpa... dengan geng2 lain ok je dia... mak dia selalu kutuk aku dulu sebab aku guna kamera yang pakai kodak masa org lain semua dah maju... untuk pengetahuan beliau, aku snap gambar anak dia ni guna kamera digital dah yee... hehhh...

2 comments:

  1. jangan kutuk orang lain, nanti masa awak, awak pulak yang berdebar2, yang gugup tak tentu hal, lagi naye! kesian kat isteri awak tu nanti. tertunggu2 saat nak diijabkabul kan.
    hihihihih.

    ReplyDelete