Thursday, January 20, 2011

milo tarik roti telur...

sikit saja nak cerita...
roti telur + milo tarik...
makan kat mamak...
sebenarnya dah banyak kali sangat dah makan kat sini...
cuma tak pernah terkira...
dua2 tu aku makan jadi rm 3.80...
aku cuma terfikir...
brape agaknya harga segelas milo tarik...
berapa pulak harga sekeping roti telur...
kalau pikir2 agak mahal rasanya...
lagipun aritu makan menda sama...
kat tempat yang sama...
harga rm 2.80 je...
ke dia salah kira...
kalau dia salah kira, maknanya banyak kali la dia salah...
sbb dah banyak kali harga dia rm 3.80...:-)






TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

4 comments:

  1. Roti tulur kat sini RM1.90 only.
    Only?
    Sini tu mana?

    Melo tarik gelas kicik RM1.20, gelas busat RM1.40 je.
    Je?

    Jadi berapa suma skali?

    Huu.. kurangkan manis dlm minumam... (saje je eja gitu).

    ReplyDelete
  2. tu yang aku mcm pelik tu...
    sini tu kat tmpat aku ni laa...
    parit raja...
    kalau rm2.80 je logik laa...
    je...???

    milo tarik rm1.20 je...
    je...???

    roti telur rm1.60 je...
    je...???

    jadi semua skali spatutnya rm2.80 je...
    je lagi...???

    :-)

    ReplyDelete
  3. Baru aku terpikir...
    Bakpe kat skoloh dulu takde tray besi bulat ni?
    Hok ada, tray pat segi tu jah.

    Dok comey ke tray bulat ni?

    :p

    ReplyDelete
  4. comey jgk tray ni...
    nik yang ni hak kecik...
    isi lauk boleh laa, tapi nak letak kuuah tak bley kot...
    kalau boley pon sikit je laa...
    makan nasik kering kita nanti...:-)

    ReplyDelete