Monday, June 22, 2009

angels and demons...

mewayang lagi malam ni...
boring2, takde ape nak buat...
last2 gi tengok wayang sorang2...
angels and demons pulak kali ni...
aku dari dulu tak minat nak tengok crita ni...
tapi sebab dah takde menda nak tengok...
aku pun layan je laa...

bagi aku crita ni best memang best laa...
sebab jalan crita dia ok...
crita dia semakin menaik dan buat kita tak bosan...
ending dia pon ok, tak macam crita blood tuu...

biasalaa, pusing2 hero mesti menang punya...
tapi cara dia menang tu yang nak tengok...
biar logik, biar best...
tapi hero crita je laa...
kena hati2 gak sebab crita ni banyak melibatkan gereja n paderi...
latar crita pon dekat vatican city...

biasalaa, crita macam ni mesti ada musuh dalam selimut...
cuma aku rasa crita macam ada kaitan dengan relity life...
kristian, church, illuminati, galileo n macam2 lagi...
cuma aku ambik crita sebagai hiburan je laa...
lagipon ape lagi yang boleh dibuat untuk hilangkan boring...:-)

No comments:

Post a Comment