Tuesday, June 16, 2009

idea...

macam aku crita baru2 ni...
aku balik kg sebab abang aku kawin...
kiranya dari awal persediaan laa aku terlibat...
duk setelkan apa2 yang patut tu aku dapat idea la pulak...
musim cuti skolah, ramailah yang buat kenduri...
kat kg aku tu je ade 3 kenduri hari yang sama...
jadi banyaklaa menda yang tak cukup...
sebab masing2 berebut kan...
itu yang bagi aku idea tu...
aku rasa nak try buat sewaan untuk alatan kenduri je...
pinggan, cawan, bekas lauk...
kat kg susah jugak nak cari menda2 tuu...
dorang bukannya katering kan...
bila masak sendiri bekas2 tu pon nak laa kena sediakan sendiri...
tu yang peluang tuu...
rasa2 macam boleh jalan je tuu...
cuma aku tak jaga laa...
aku sediakan barang jee...
suh adik aku jaga kee..
mak aku kee...
ok tuu rasanya...
heh hehhh...

No comments:

Post a Comment