Tuesday, June 23, 2009

penat berterusan...

kadang2 aku rasa takut jugak...
sebab maybe selalu sangat nak mengeluh...
tak baik sebenarnya banyak mengeluh nii...
sebab ia buat kita makin tak semangat...
buat kita makin malas...

tapi untuk 2 hari ni memang aku penat sangat2 laa...
sebab aku duk kerja sorang2 jee...
customer pulak ramai semacam je 3-4 hari nii...
kena pulak tu time aku jaga sorang ni customer ramai...

penat memang penat laa...
macam yang aku cakap...
nak berenti semayang pon kadang2 susah...
cuma alhamdulillah laa...
tak pernah pulak aku tak sempat semayang...

tapi sebenarnya kerja sorang2 ni ok jugak...
semua dalam pengetahuan aku...
semua aku handle...
so aku tahu semua perjalanan operasi laa...
rasanya lagi best kerja sorang kot...
kalau nak banding dengan kerja 2 orang...
tapi macam kerja sorang...
bagi aku tu lagi menyusahkan...
kita nak jaga/handle customer lagi...
dah tu nak kena handle orang yang tak reti2 buat keja lagi...
kan susah tuu...

heh hehhh...

No comments:

Post a Comment