Saturday, June 13, 2009

multi level...

weheheee...
korang penah tak ada orang offer buat mlm...
multi level marketing...
letak laa nama ape pon...
last2 skali menda tu mmg multi level...
aku takla pandang hina pda mlm nii...
sebab ramai yang dah berjaya...
dengan syarat kena sungguh2...
tapi bila ada yang offer aku suh buat...
ni yang maleh nii...
aku ni jenis liat woo...
bukan suka sgt keroje macam ni...
nak jumpa orang, nak approach orang lagi wooo...
silap2 hbulan boleh tebal sehasta muka nii...

alkisahnya tuan rumah aku laa...
dari hari tu dia ajak aku jumpa...
tapi aritu aku balik kg tak dapeklaa nak jumpa...
aku ingat kan apa pasal laa...
ingat pasal umah sewa dia...
nak naikkan sewa ke,suh aku kluar ke...
takpun nak baiki siling dengan paip yang rosak tu kee...
hampehhh...
tup2 dia ajak aku join mendalah nii...
amenda nama cmpany pon aku tak ingat...
yang penting aku memang le teramat malas yang sangat...
kalau aku nak buat, 7-8 tahun lepas aku dah buat dah...

tapi pada sape2 yang buat mendalah ni aku ucapkan selamat berjaya laa...
rezeki ada dimana2, cuma kena usaha...
dan usaha tu biarlah dijalan yang betul...
kalau usaha dijalan yang bengkok...
kot2 laa rezaki yang kita dapat tu pon bengkok...
hehhh...

2 comments: