Monday, June 22, 2009

cuklat susu...


tengok gambar atas nii...
mesti ramai yang ingat dengan gula2 ni...
dulu aku panggil ni cuklat susu...
tapi macam2 perisa ade...
susu, coklat, kopi, kelapa...
kira femes laa masa aku kecik2 dulu...
aku pon selalu beli masa nak gi skolah agama...
tapi tu dulu laaa, masa tahun 1990...

kalau tak silap aku dulu cuklat susu ni sedap...
dia punya bulat betul2 keras...
dah tu macam ada kilat sikit2...
yang gambar atas ni pulak adala hamba Allah yang beli...
aku makan jee...
tapi terasa benor lainnya...
dengan bulat yang lembik...
rasa pulak dah hampir sampai ke tahap payau dah aku rasa...
apsalla jadi gitu...
aku rasa maybe bahan2 dah dikurangkan tuu...
dah tu campur dengan bahan yang kurang mutu...
maka terhasilla cuklat susu yang tak bersusu lagi...

sekali lagi hampehhh...

No comments:

Post a Comment