Friday, June 26, 2009

crita hari ini...

macam biasalaa...
hari jumaat mesti main bowling...
tapi taknak laa crita pasal bowling jee...
nanti boring pulak...
(harinie main tak menjadi,tu yang maleh crita,hehh...)

sebelum gi main tu aku singgah le makan lontong...
best wo lontong kat gerai ni...
dah lama jugak aku tak singgah kat situ...
makanan dia best, tapi yang tak tahannya gerai dia tepi parit...
selalu air banyak, tapi hari ni boleh pulak air sikit...
maka ternampaklaa isi kandungan parit yang tak berapa nak bersih serta membantutkan selera tuu...
tapi aku balun jugak lontong tu walaupun pemandangan tak menarik...
peduli hape, dah itu rezeki aku arini...
heh hehhh...

balik bowling, mandi, semayang jumaat...
khutbah pulak pasal amal jariah...
tapi aku dengar macam banyak nak promote pasal tabung sedekah dan amal jariah yang kerajaan negeri tubuhkan jee...
tak tau laa sesuai ke tak, tapi aku tadah je laa telinga...

balik semayang biasalaa, kene keje...
yang aku tak tahan tu balik dari kerja aku tengok punyalah banyak khemah depan umah aku...
apekehal sampai 8 khemah...
baru le aku teringat semalam dapat kertas tulis segala ajk rewang bagai...
ade kenduri kot...
tapi memandangkan aku orang baru kat situ...
satu batang hidung pon aku tak kenal maka aku nekad melarikan diri dari umah untuk 2-3 hari ni...
heh hehhh...
segan bebbb...
nanti2laa bila dah kenal aku pegi...
lagipon dalam senarai ajk tu takde pon nama aku...:-)

malam keje lagi...
plan nak tengok midnight lagi malam ni...
tapi takdelaa pulak crita transformer...
alih2 crita pasal congkak tu jugak pi buat midnight...
tukar laa weii...
bukan ramai pon orang tengokkk...
dah 3 minggu dah cite tu midnight jee...

maka begitulaa crita aku 1 hari ni...
boring bebb...
mana tak boring kalau tiap minggu,tiap hari bikin menda yang sama...
tapi inilaa kehidupan yang aku ada sekarang...
mengeluh banyak2 pon tak guna...
redha je laa dan cuba2 ubah hidup...
mana tahu jumpa rentak hidup yang mencabar kee...
heh hehhh...

No comments:

Post a Comment