Wednesday, June 17, 2009

malas dan culas...

2-3 hari ni aku rasa malas betul laa...
terutamanya pada waktu pagi...
dah bangun pon mesti nak tido lagi...
hari ni tido sampai kul11...
dah kelam kabut nak gi keje...
selalu kul 11 dah masuk dahh...
nasib baik laa keje aku tak guna punch card...
aku pun tak tau laa nape jadi culas sangat skarang nii...
dah laa culas, malas plak tuu...

selalu aku duk fikir...
kenapalaa susah sangat nak ubah rutin...
kan best kalau pagi2 lepas semayang subuh aku gi joging ke...
lepas tu basuh kete kee, basuh motor kee...
takpun kemas rumah kee...
tak pun buatlaa menda2 yang ada faedah selain tido...
kalau la boleh buat rutin macam tuu tiap2 hari kan best...
mesti sihat dan cerdas...
kalaulahhh...

tapi hampeh laa...
payah betul...
semuanya kena ada disiplin, baru boleh jadi...
kalau takde disiplin boleh jugak jadi...
tapi jadi hampeh laa...
camana nak bleh ada disiplin...
bukannya ada orang nak perhati...
cuma sendiri mau ingat jee...
tu yang tak dapat2 nak ubah rutin tuu...
heh hehhh...

No comments:

Post a Comment