Friday, August 20, 2010

buka puasa ex-semesdian batch 96'

yepp... sekarang aku tengah handle buka puasa sama teman2 lama... mungkin boleh mengimbau kembali kenangan2 lama masa sekolah menengah dulu... sedar tak sedar dah 15 tahun tinggalkan sekolah menengah...

sebenarnya dari tahun lepas aku nak buat, tapi planning yang lewat menyebabkan kesuntukan masa... so tahun ni aku suggest kat tuan presiden and planning awal2... so dapat la jugak mengumpul dalam 40 orang member2 lama... ramai jugak yang datang dengan anak dan isteri masing2...

aku mulanya segan nak handle menda ni... sebab, masa sekolah dulu aku bukannya somebody pon... malah sehingga kini aku bukan lagi somebody pada budak2 sekolah aku... malah aku ni jenis yang orang senang akan lupakan... aku buat ni sebab aku nak berkumpul semula dengan kawan2 lama... walaupun ada yang tak kenal aku...:-) tapi sejujurnya, masa aku jemput org pun ada yang aku tak penah bercakap... nasibla jemput kut fb je...

apa2 pun aku harap majlis ni success... bukan aku sorang yang buat, bantuan dari ashar si tuan rumah dan shukri yang tolong cari katering... sebenarnya ni tahun ke 3 buat kat rumah ashar ni... cuma sebelum2 ni kurang tersusun... harap2 kali ni lebih tersusun dan lebih bermakna... aku harap dapat kumpul lebih ramai, ala2 mini reunion gitu... tapi masing2 ada komitmen, dan ramai jugak yang duk jauh... so, yang mana boleh datang aku berterima kasihlaa...

harap2 tahun depan akan ada lagi, dan akan lebih ramai lagi kawan2 yang boleh hadir... semoga ukhuwah yang terjalin tidak akan putus, malah berkembang mekar hendaknya...:-)

3 comments:

  1. pehhh pijang ko nyer blog sorok2 plak ye..hehehe

    ReplyDelete
  2. pijang...???
    sape ni...
    bukan sorok, tapi tak tau nak announce camana...haha

    ReplyDelete