Sunday, April 29, 2012

gigih...

Gua seronok betul tengok fb sejak semalam. Gigih betul gua tengok orang2 fb ni post gambar dengan video pasal Bersih 3.0. Yang atas post, yang bawah pun post. Masing2 nak menunjukkan pihak masing2 betul. Memang gitu la selayaknya kalau dah bergelar penyokong...

Cuma pendapat gua, gua rasa fb ni ialah medium yang adil la. Tidak la macam tv atau suratkhabar. At least dengan gambar dan video tu, gua boleh tengok apa yang berlaku, dari kedua2 pihak...

Maka berbalik la kepada apa yang gua kata dalam post sebelum ni. Yang betul tetap betul, dan yang salah tetap lah salah. Biar la gua nilai sendiri, dan kalau lu orang mahu, lu tengok dan nilai jugak sendiri. Jangan bagitahu orang, simpan sendiri2 saja...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

4 comments:

  1. Gua gigih menonton perlawanan itu.
    Dan sekarang sudah tamat.
    Keputusan 1-0 memihak kepada tuan tanah kedaung.

    Hahaha! Will be interesting ending to the end.
    End of derby, not the end of dispute.

    Lps ni gua nk gigihkan diri pada 5 Mei pulak.

    ReplyDelete
  2. ada apa 5 mei...
    lu sambut hari wesak ke...
    lu jangan, lari akidah...
    keh kehhh...

    ReplyDelete
  3. Gua pegi tgk FA Cup Final.
    Lu jgn mcm².

    Nk kena suntut?

    ReplyDelete
  4. gua pun tgk...
    sampai skrg gua sengih sebab pasukan gua menang...
    li pikir sndiri la, torres blm pandai score pun team gua dah menang...
    kalau dia pndai score, gua ingat team gua ni blh masuk world cup dah...
    kehhh...

    ReplyDelete