Sunday, April 15, 2012

tv1...

Saje je lah gua nak kongsi. Menda ni gua tengok dah lama jadi. Selalu sangat janji lain, tayangnya menda lain. Mentang2 sekarang gua dah tak payah bayar lesen tv, suka2 dia je la nak buat apa. Itu belum lagi yang janji pukul 10, tapi tayang pukul 11. Belum lagi yang janji abis pukul 12, tapi melarat sampai ke pukul 1.30.

Gua pun agak hairan dengan makhluk yang nama tv1 ni. Payah sangat ke nak merancang siaran. Dengar kata dah ada pengalaman 66 tahun, dengan bangga duk tayang logo 66 tu tiap2 hari. Takkan selama 66 tahun bersiaran, sejak belum merdeka lagi pun payah nak plan. Tak belajar dari pengalaman ke. Tv yang setahun jagung pun dah pandai rancang betul2. 66 tahun tu beb, kalau orang kompem dah ada cucu...

Cukup2 la menipu time berita je. Takkan pasal siaran pun nak menipu jugak. Sape lagi yang korang nak kelirukan...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

No comments:

Post a Comment