Wednesday, April 25, 2012

UCL...

Seri 2-2 lawan Barcelona. Agregate menang 3-2. Takde la asyik MENANGgung kekalahan je kan. Tahniah...
Tengok bola ni kadang2 boleh jadi emosi tak tentu pasal. Kadang2 boleh jadi kaki tergerak sendiri, konon2 kita duk sepak bola yang dalam tv tu...Kalau dah team selalu kalah je, lagi la kita jadi hangat...


Sepanjang tahun ni, gua rasa segan sungguh jadi penyokong Chelsea. Mudah sangat kalah. Tiba2 malam ni gua jadi bangga. Boleh menang pulak dengan Barcelona. Maka dapat la main kat final, ada la lagi game yang boleh disokong...

Yang gua tak sangka, Chelsea boleh pandang rendah pulak kat Barcelona. Sebabnya:

1) Chelsea main taktik bertahan. Macam tak selera nak jaringkan gol. Bayangkan la, main defensive pun buleh menang, cuba tgk kalau main attacking, mau lagi banyak gol tu.

2) Chelsea main 10 orang je. Pun boleh menang. Cuba main 11 orang, bukan saja menang, malah menang banyak gua rasa. Keh kehhh...

3) Chelsea masukkan Torres yang jarang2 score tu. Pandang rendah sampai macam tu sekali. Hehhh...


##Pape pun tunggu main kat final la. Lawan Real Madrid ke Bayern Munich tak kisah laa kan... LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

2 comments:

  1. Patut la lu msg gua pagi² hari.
    Rupa nye lu lum tido, baru balik stadium.

    Ceh.
    Tahniah la walau seri. Sib baik seri. Kalu menang td tu, huu... gua rasa sepanjang hari ni lu punya senyum tak lekang. Siap gelak sengih sorang² lagik.

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. gua tido pun dalam senyum tadi...
    gua ingat nak msg lu malam tadi, tapi gua tertido awal...
    bangun utk tgk bolo tu...
    keh kehhh...

    ReplyDelete