Tuesday, October 18, 2011

gua ready...

Okehh, gua dah ready depan tv ni nak tgk selangor lawan terengganu. Gua harap game malam ni akan buat gua capai tahap syok. Bila time sepak, sepak sungguh2. Bila time tackle tu, taji betul2...

Gua jugak harap sarbinee alawi pasang dia punya sayapbetul2 malam ni. Biar senang terbang ke sana ke mari. Kat glove pulak gua harap dia letak gam uhu... Biar tangkap bola melekat, tak jadi macam itu hari, tangkap bola slow pun menggelabah.

Selangor pulak gua harap malam ni tak terrer sangat, nak2 budak shapiq tu. Takyah nak terrer2 sangat la ambik free kick. Buat biasa2 je...

Penonton pulak gua harap malam ni tak payah la tunjuk sangat bodoh tu. Takde sape nak tengok... Tunjuk kat family sendiri je, takpun bawak balik tunjuk kat anak. Tak payah la nak mercun sangat, tak payah la nak laser bagai. Botol air tu dari baling dalam padang, baik lu orang pergi refill. Seliter 20 sen je...

Peteh terengganu peteh,
Peteh biar nelang,
Bereh terengganu bereh,
Bereh biar menang...


Kehh kehhh... berpantun pulak gua yee...


Ehh, tapi ada lagi 1 team terengganu masuk semi final. T-team pulak lawan negeri sembilan... Perghh, terrer betul budak2 terengganu main bola sekarang. Tak sia2 stadium runtuh... Kehh...
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

No comments:

Post a Comment