Thursday, October 20, 2011

loser...

Gua rasa sekarang ni gua macam betul2 dah jadi loser. Pada yang tak tahu, jadi loser ni payah sebenarnya. Banyak aspek yang kena fikir, baik rohani atau jasmani. Kerja jadi loser ni pun bukan kerja main2. Kena fokus 138%, kalau tak memang ada harapan untuk jadi jahanam.

Gua pernah jugak rasa macam ni dulu. Hasilnya gua buat keputusan yang menyebabkan gua menyesal bertahun2. Dan bertahun2 tu jugak gua cuba yakinkan diri terima kenyataan dengan buat macam2 benda. Cuma isap dadah je yang gua tak berani nak cuba.

Gua harap kali ni gua dapat bertahan dalam keloseran. Harap2 gua dapat tempuh dengan atau tanpa sokongan.
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

4 comments:

  1. Failure doesn't mean u're a failure or loser.
    It just means that u haven't succeded yet.

    Cuba la lagi.
    Gua tau lu ada semangat kental.

    Lu jgn asyik bertahan je. Lps dh main defense, terus la pegi attack. Kalu tak attack, tak score la.

    ReplyDelete
  2. the best defend is attacking...

    *lu tengok, gua dah cakap omputih lagi...haha

    ReplyDelete
  3. haha... suka gua tgk scoreline tu.
    1-6 at home turf.

    Lg suka sbb org tu ajak tgk skali dgn dia.
    Lps ni kalu dia sebut 'SATU..' takyah la sambut dgn mesia.

    Kalu dia sebut 'satu..' jwb la 'ENAM!!!'

    Gua tau lu pun suka.

    ReplyDelete
  4. memang...
    gua dengar pun kerajaan dah nak tukar...
    tak nak lagi guna 1Malaysia...
    nak guna 1Nam pulak...
    kah kahhh...

    ReplyDelete