Tuesday, October 5, 2010

emosi...

kadang2 kita dilanda pelbagai emosi... macam2 rasa yang kita boleh hadapi... marah, sedih, gembira dan sebagainya...

aku sendiri kadang2 tak dapat nak kawal emosi sendiri... malah aku rasa aku lebih dikenali sebagai seorang yang pemarah... biar saja apa mereka mahu fikir, kerana ada sebabnya kenapa aku begitu... tapi sememangnya aku cuba mengubah diri... dulu, aku rasakan aku lebih baran dari sekarang... kerja dengan kfc dulu banyak mengajar aku supaya bersabar... dan aku harap aku boleh terus memperbaikinya...

tapi bagi aku, kalau aku marah, aku merengus dan menjerit2 masih lagi biasa... malah kalau aku marahkan seseorang, aku dengan senang boleh bergurau semula dengan dia... tapi jangan sampai aku berkecil hati... kalau aku sudah berkecil hati, putus kawan pun aku sanggup...

No comments:

Post a Comment