Tuesday, October 12, 2010

kala mimpi bersatu...

kala mimpi bersatu...
aku melihat kamu bersimpuh di situ...
tenang...
setenang langit membiru tanpa awan...
tanpa bicara aku mengerti...
tanpa suara aku memahami...

kala mimpi bersatu...
aku masih melihat kamu...
menunggu dalam kuntuman senyum...
menanti penuh mengharap...
dan aku...
tidak lagi mampu mengayam awan...
tiada lagi daya memintal buih2 lautan...
menjadikan hamparan paling indah buat kamu...
namun...
tanpa hamparan seindah taman firdausi...
kau dan aku saling menghantar pandang...
penuh erti...

antara mimpi dan realiti...
aku masih menunggu...
tika dan saat penuh keindahan...
kala mimpi bersatu...:-)



***************ikhzan sufi***************
***************12/10/2010***************
***************06:25pm***************

No comments:

Post a Comment