Wednesday, September 21, 2011

jepun lawan malaysia...

orait... gua sekarang tengah menengok tv... jepun lawan malaysia, pertandingan bolasepak ye, jangan nak kata berlawan lain pulak... bagi gua, gua tahu susah malaysia nak lawan jepun ni... bukan satu kerja yang senang... gila, lu pikir la sendiri... jepun ada samurai, yakuza, ninja, takeishi kaneshiro... malaysia kalau ada pun silat je... rosyam noor dah takleh harap...

ni gua cerita pasal kelayakan olimpik... kumpulan a kalau gua tak silap... gua ingat lagi dulu, malaysia penah lawan jepun kelayakan olimpik ni... tahun 1971, malaysia menang 3-0 time tu... ye, gua masih ingat dengan jelas, walaupun gua belum lahir masa tu...

gua cuma harap malaysia tak jadi lauk... kalau nak jadi lauk pun, jadi lauk yang sedap2, jangan jadi lauk yang hancur lebur... malu kita...:-)

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

2 comments:

  1. Lauk jugak brader.
    Nasi dagang sushi.

    Lu takmo komen lagi ke psl game tu?

    ReplyDelete
  2. tak lauk sgt la...
    nasib baik ada keeper kesukaan gadis2 malaya...
    kalau tak lunyai...:-)

    ReplyDelete