Thursday, September 29, 2011

kucar dan kacir...

gua rasa hidup gua tak patut betul sekarang... dah tak serupa orang gua tengok... nak masuk level tak senonoh dah... kalau berterusan mungkin gua boleh masuk kategori oku...

gua rasa memang tak brader langsung hidup macam gini... pagi2 lepas subuh gua tidur balik... bangun2 dah nak meninggi hari... ada sesetengah hari yang tidur gua ralit, gua bangun dalam pukul 2 atau 3 petang... itu kalau layan mau lajak pegi sampai asar... kalau puasa gerenti gua senyum je... bangun2 terus boleh beli murtabak dengan ayam percik...

mungkin jugak sebab perangai tak senonoh lagu ni yang buat gua macam susah sangat mau hidup... orang kata kalau tidur lepas subuh rezeki berat nak masuk... gua pun kurang usul la dari mana dorang ni semua buat perbandingan tu... gua bab kitab2 ni memang tak pernah kaji... ntah ada ntah tidak perihal tidur dan berat rezeki tu...

cuma petang tadi gua secara rasmi dah masuk chapter baru dalam hidup gua... chapter yang menjanjikan kebahagiaan kalau gua buat betul2... jadi jangan terkejut kalau gua dah kurang timbul kat pesbuk... mungkin kalau gua rindu sangat kat pesbuk baru la gua jenguk... kalau tak gua buat tak tahu je, walaupun pesbuk buat misscall kat gua... gua nak tumpu betul2 ni... banyak menda nak kena belajar... malas kena tolak tepi...

apa2 pun gua rasa elok gua tidur dulu... esok gua ingat nak terus study... mungkin lepas celik mata pukul 2 tu gua terus bukak buku... semangat la katakan... kehhh
LU MEMANG BRADER SEBAB BACA BLOG GUA

No comments:

Post a Comment